Foglalkoztatás:
A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban.
Foglalkoztatási jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű.
Munkaidőrend:
Teljes munkaidő (hivatali munkarendben).
A munkavégzés helye:
BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) központi épülete,
1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a Hszt. 12. mellékletében meghatározott felsőfokú munkaköri osztály „D” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra. A munkabéren felül minden munkavállaló évi bruttó 200 000.- Ft béren kívüli cafetéria juttatásban részesül.
Feladatai:
- a számviteli és a bizonylati rend betartása, valamint a szakterületet érintő adatszolgáltatások, jelentési kötelezettségek és egyeztetések határidőben történő elkészítése és felterjesztése;
- a bevételek alakulása és a kintlévőségek behajtásának figyelemmel kísérése;
- a BM OKF GEK feladatkörébe beépített kéményseprő ipari tevékenységgel összefüggő gazdasági feladatok (számlázás, követeléskezelés, végrehajtás) végzése;
- kapcsolattartás más szakterületekkel;
- a havi, a negyedéves, a féléves és az éves zárlati egyeztetések lefolytatása.
Alkalmazási feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet;
- állandó belföldi lakóhely;
- pénzügyi vagy számviteli felsőfokú végzettség;
- egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés.
Elvárások:
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
- önálló és csapatmunkára való képesség;
- megbízhatóság és precizitás;
- problémamegoldó készség;
- rendszerszemlélet;
- az ellátandó feladatok körében szerzett gyakorlat.
További előny:
- Forrás.net integrált ügyviteli rendszer felhasználói szintű ismerete;
- kötelezettségvállalás rögzítése, fedezet vizsgálat, szerződések nyilvántartásában szerzett tapasztalat;
- szakirányú végzettség;
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- részletes fényképes szakmai önéletrajz;
- motivációs levél;
- a jelentkező által hivatkozott okiratok fénymásolatai;
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- nyilatkozat arról, hogy az anyagban foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2025. szeptember 30.
A jelentkezés benyújtásának módja:
A benyújtandó iratokat kizárólag elektronikus úton a tnoevryyn.sbetnpf@xngirq.tbi.uh e-mail címére kell megküldeni.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt eredetben kell benyújtani.
A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.