Szakügyintéző (Költségvetési Osztály)

Szakügyintéző (Költségvetési Osztály)
Közzététel: 2025-09-10 Jelentkezési határidő: 2025-09-30 Szolgálati hely: 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Álláshirdetés a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Gazdasági Ellátó Központ Költségvetési Osztály szakügyintéző munkakör ellátására.

Foglalkoztatás:

A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban.

Foglalkoztatási jogviszony időtartama:

Határozatlan idejű.

Munkaidőrend:

Teljes munkaidő (hivatali munkarendben).

A munkavégzés helye:

BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) központi épülete,

1149 Budapest, Mogyoródi út 43.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a Hszt. 12. mellékletében meghatározott felsőfokú munkaköri osztály „D” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra. A munkabéren felül minden munkavállaló évi bruttó 200 000.- Ft béren kívüli cafetéria juttatásban részesül.

Feladatai: 

  • a számviteli és a bizonylati rend betartása, valamint a szakterületet érintő adatszolgáltatások, jelentési kötelezettségek és egyeztetések határidőben történő elkészítése és felterjesztése;
  • a bevételek alakulása és a kintlévőségek behajtásának figyelemmel kísérése;
  • a BM OKF GEK feladatkörébe beépített kéményseprő ipari tevékenységgel összefüggő gazdasági feladatok (számlázás, követeléskezelés, végrehajtás) végzése;
  • kapcsolattartás más szakterületekkel; 
  • a havi, a negyedéves, a féléves és az éves zárlati egyeztetések lefolytatása.

Alkalmazási feltételek:

  • magyar állampolgárság, 
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet; 
  • állandó belföldi lakóhely;
  • pénzügyi vagy számviteli felsőfokú végzettség;
  • egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés.

Elvárások:

  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
  • önálló és csapatmunkára való képesség;
  • megbízhatóság és precizitás;
  • problémamegoldó készség;
  • rendszerszemlélet;
  • az ellátandó feladatok körében szerzett gyakorlat.

További előny:

  • Forrás.net integrált ügyviteli rendszer felhasználói szintű ismerete; 
  • kötelezettségvállalás rögzítése, fedezet vizsgálat, szerződések nyilvántartásában szerzett tapasztalat;
  • szakirányú végzettség;

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • részletes fényképes szakmai önéletrajz;
  • motivációs levél;
  • a jelentkező által hivatkozott okiratok fénymásolatai;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagban foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2025. szeptember 30. 

A jelentkezés benyújtásának módja: 

A benyújtandó iratokat kizárólag elektronikus úton a tnoevryyn.sbetnpf@xngirq.tbi.uh e-mail címére kell megküldeni. 

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt eredetben kell benyújtani.

A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre. 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.

Széchenyi 2020 Kohéziós Alap