Foglalkoztatás:
A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.) alapján hivatásos jogviszonyban.
Foglalkoztatási jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű.
Munkaidőrend:
Teljes munkaidő (hivatali munkarendben).
A munkavégzés helye:
BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) központi épülete,
1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a tiszti besorolás „D” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra.
Feladat:
- az Igazgatóság jogi képviseletének ellátása peres és nem peres ügyekben;
- az Igazgatóság tevékenységét érintő szerződések, együttműködési megállapodások, belső normák előkészítése, egyeztetése, jogi megfelelőségének igazolása;
- jogi tanácsadás, közreműködés jogszabályok és belső szabályzatok előkészítésében, jogi állásfoglalások készítése;
- végrehajtási és adósságrendezési eljárásokkal kapcsolatos ügyintézés;
- az Igazgatóság jogi feladataiban történő proaktív közreműködés, a rábízott ügyek önálló ügyintézése, elsősorban általános és gazdasági jogi területen.
Alkalmazási feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet;
- állandó belföldi lakóhely;
- felsőfokú szakirányú végzettség;
- egészségi, pszichikai, fizikai alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés.
Elvárások:
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
- önálló és csapatmunkára való képesség;
- megbízhatóság és precizitás;
- problémamegoldó készség;
- legalább 2 éves szakmai gyakorlat az ellátandó feladatok körében.
További előny:
- jogi szakvizsga.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- részletes fényképes szakmai önéletrajz;
- motivációs levél;
- a jelentkező által hivatkozott okiratok fénymásolatai;
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2025. szeptember 22.
A jelentkezés benyújtásának módja:
A benyújtandó iratokat kizárólag elektronikus úton a aben.fvcbf@xngirq.tbi.uh e-mail címre kell megküldeni.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőknek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt eredetben kell benyújtani.
A jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségi, pszichikai, fizikai alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján.
A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.