Foglalkoztatás:
A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban, szakügyintéző munkakörben.
Foglalkoztatási jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű
Munkaidőrend:
Teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
Jogállás, illetmény és juttatások:
A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a Hszt. 12. mellékletben meghatározott felsőfokú munkaköri osztály „D” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra. A munkabéren felül minden munkavállaló évi bruttó 200 000.- Ft béren kívüli cafetéria juttatásban részesül.
Ellátandó feladatok:
- a BM OKF Gazdasági Ellátó Központ üzemeltetésében és kezelésében lévő ingatlanok nyilvántartásának naprakész vezetése;
- ingatlangazdálkodással kapcsolatos adatszolgáltatások, kimutatások és jelentések elkészítése;
- ingatlanokkal kapcsolatos közmű és energetikai adminisztrációs feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése, rendszeres beszámolók készítése;
- munkáltatói kölcsön igénylések összesítése és azok felterjesztése, ezzel kapcsolatos nyilvántartás naprakész vezetése;
- ingatlanok hasznosításával kapcsolatos nyilvántartása vezetése, illetve ezzel kapcsolatos szerződések kezelése és előkészítése;
- napi kapcsolattartás a szakterületet érintő szerződéses partnerekkel, közműszolgáltatókkal;
- közreműködés az ingatlanokat érintő beruházások és felújítások műszaki specifikációjának elkészítésében, valamint az ezzel kapcsolatos ajánlatok bekérésében;
- részvétel az éves beruházási és felújítási terv elkészítésében,
- ingatlanokkal és munkáltatói kölcsönökkel kapcsolatos helyszíni bejárások és szemrevételezések végrehajtása.
Alkalmazási feltételek:
- Magyar állampolgárság;
- Cselekvőképesség;
- Büntetlen előélet;
- Állandó belföldi lakóhely;
- Felsőfokú műszaki végzettség;
- „B” kategóriás vezetői engedély;
- Egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés.
A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:
- energetikai végzettség;
- hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat;
- MS Office programok (Word, Excel) felhasználói szintű ismerete;
- önálló munkavégzés, megbízhatóság, terhelhetőség;
- analitikus, strukturált gondolkodásmód.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes fényképes szakmai önéletrajz;
- Motivációs levél;
- A pályázó által hivatkozott okiratok másolatai;
- Nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- Nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a jelentkezések elbírálását és a felvételi eljárást követően betölthető.
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2025. január 31.
A jelentkezés benyújtásának módja:
A felvétellel kapcsolatos további információt Kővári Attila tű. őrnagy, osztályvezető nyújt az Nggvyn.Xbinev@xngirq.tbi.uhe-mail címen.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik.
A jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségi, pszichikai, fizikai alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján.
A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.