Foglalkoztatás:
A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban, csoportvezetői munkakörben.
Foglalkoztatási jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű
Munkaidőrend:
Teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
Jogállás, illetmény és juttatások:
A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a Hszt. 12. mellékletben meghatározott felsőfokú munkaköri osztály „D” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra. A munkabéren felül minden munkavállaló évi bruttó 200 000.- Ft béren kívüli cafetéria juttatásban részesül.
Ellátandó feladatok:
- a Központi Objektum Gondnokság (Gondnokság) napi munkájának szervezése, és irányítása;
- a központi irodaház napi üzemeltetési feladatainak ellátása és biztosítása;
- műszaki meghibásodással kapcsolatos ügyintézési feladatok ellátása;
- általános karbantartási feladatok szervezése;
- az épületen belüli takarítási és a külső zöld területek karbantartási feladatainak irányítása és ellenőrzése;
- a Gondnokság működésével kapcsolatos eszköz és anyagigények rögzítése és továbbítása;
- a Gondnokság raktárainak kezelése, anyagok bevételezése és kiadása;
- eszközbeszerzéssel kapcsolatos árajánlatok bekérése;
- kapcsolattartás külső szolgáltatókkal és beszállítókkal;
- a központi irodaház irodabútorzat ellátásával kapcsolatos feladatok (bútorok kiadása, tárolása, beszerzések előkészítése) végzése;
- megbízott tűzvédelmi felelősi feladatok ellátása;
- a Gondnokság napi feladat végrehajtásával kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása;
- leltározási feladatokban való részvétel,
- időszakos rendezvények előkészítésével kapcsolatos feladatok végrehajtása;
- jelentések, táblázatok és kimutatások elkészítése.
Alkalmazási feltételek:
- Magyar állampolgárság;
- Cselekvőképesség;
- Büntetlen előélet;
- Állandó belföldi lakóhely;
- Felsőfokú iskolai végzettség;
- „B” kategóriás vezetői engedély;
- Egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés.
A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:
- műszaki végzettség;
- hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat;
- MS Office programok (Word, Excel) felhasználói szintű ismerete;
- jó problémamegoldó képesség;
- jó kommunikációs készség;
- önálló munkavégzés, megbízhatóság, terhelhetőség;
- analitikus, strukturált gondolkodásmód.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes fényképes szakmai önéletrajz;
- Motivációs levél;
- A pályázó által hivatkozott okiratok másolatai;
- Nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- Nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a jelentkezések elbírálását és a felvételi eljárást követően betölthető.
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2025. január 31.
A jelentkezés benyújtásának módja:
A felvétellel kapcsolatos további információt Kővári Attila tű. őrnagy, osztályvezető nyújt az Nggvyn.Xbinev@xngirq.tbi.uh e-mail címen.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik.
A jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségi, pszichikai, fizikai alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján.
A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.