Objektum Biztonsági Szolgálat Alosztályvezető (Vagyonkezelési Osztály)

Objektum Biztonsági Szolgálat Alosztályvezető (Vagyonkezelési Osztály)
Közzététel: 2025-01-09 Jelentkezési határidő: 2025-01-31 Szolgálati hely: BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) központi épülete, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Álláshirdetés a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Gazdasági Ellátó Központ Gazdasági Igazgatóhelyettesi Szervezet Vagyonkezelési Osztály Objektum Biztonsági Szolgálat alosztályvezető munkakör betöltésére

Foglalkoztatás:

A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.) alapján hivatásos jogviszonyban. 

Foglalkoztatási jogviszony időtartama:

Határozatlan idejű

Munkaidőrend:

Teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

Jogállás, illetmény és juttatások:

A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a Hszt. 6. mellékletében meghatározott tiszti beosztási osztály „E” besorolási kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra. A munkabéren felül minden munkavállaló évi bruttó 200 000.- Ft béren kívüli cafetéria juttatásban részesül.

Ellátandó feladatok: 

  • az Objektum Biztonsági Szolgálat (OBSZ) napi tevékenységének irányítása, ellenőrzése, felügyelete;
  • az alárendeltségébe tartozó 24 órás portaszolgálatok napi szintű irányítása;
  • szolgálatszervezési feladatok ellátása;
  • OBSZ által őrzött objektumok ismerete;
  • OBSZ tevékenységi körébe tartozó feladatok fokozott felügyelete és ellenőrzése;
  • az OBSZ-t érintő rendkívüli események során jelentési kötelezettség teljesítése;
  • az alárendeltségébe tartozók munkaruha ellátottságának figyelemmel kísérése, pótlásának igénylése;
  • az OBSZ tevékenységéhez kapcsolódó eszközök, felszerelések és berendezések beszerzési eljárásainak kezdeményezése, árajánlatok bekérése;
  • egyes objektumok gondnoksági feladatainak (takarító személyzet irányítása, karbantartási igények leadása) ellátása;
  • alárendeltségébe tartozó objektum karbantartási igényeinek leadása; 
  • a szervezet székházában rendezvénybiztosítási feladatok ellátása;
  • az OBSZ tevékenységével kapcsolatos adatszolgáltatások, kimutatások és jelentések elkészítése;
  • napi kapcsolattartás a szakterületet érintő szerződéses partnerekkel;
  • részvétel az éves beruházási és felújítási terv elkészítésében;
  • közreműködés az éves leltározási feladatok végrehajtásában.

Alkalmazási feltételek:

  • Magyar állampolgárság;
  • Cselekvőképesség;
  • Büntetlen előélet;
  • Állandó belföldi lakóhely;
  • Felsőfokú iskolai végzettség;
  • „B” kategóriás vezetői engedély;
  • Államilag elismert nyelvvizsga;
  • Egészségi, pszichikai, fizikai alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
  • Hozzájárulás kifogástalan életvitel ellenőrzés lefolytatásához.

A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:

  • legalább 2 év szakmai tapasztalat vagyonvédelmi, objektumbiztonsági területen;
  • rendvédelmi végzettség;
  • MS Office programok (Word, Excel) felhasználói szintű ismerete;
  • jó problémamegoldó képesség;
  • jó kommunikációs készség;
  • analitikus, strukturált gondolkodásmód.

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Részletes fényképes szakmai önéletrajz;
  • Motivációs levél;
  • A pályázó által hivatkozott okiratok másolatai;
  • Nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • Nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.

A munkakör betölthetőségének időpontja: 

A munkakör a jelentkezések elbírálását és a felvételi eljárást követően betölthető. 

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2025. január 31.

A jelentkezés benyújtásának módja: 

A felvétellel kapcsolatos további információt Kővári Attila tű. őrnagy, osztályvezető nyújt az Nggvyn.Xbinev@xngirq.tbi.uhe-mail címen. 

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. 

A jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségi, pszichikai, fizikai alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján.

A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre. 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.

 

Széchenyi 2020 Kohéziós Alap