Foglalkoztatás:
A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.) alapján hivatásos jogviszonyban.
Foglalkoztatási jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű
Munkaidőrend:
Teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
Jogállás, illetmény és juttatások:
A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a Hszt. 6. mellékletében meghatározott tiszti beosztási osztály „E” besorolási kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra. A munkabéren felül minden munkavállaló évi bruttó 200 000.- Ft béren kívüli cafetéria juttatásban részesül.
Ellátandó feladatok:
- az Objektum Biztonsági Szolgálat (OBSZ) napi tevékenységének irányítása, ellenőrzése, felügyelete;
- az alárendeltségébe tartozó 24 órás portaszolgálatok napi szintű irányítása;
- szolgálatszervezési feladatok ellátása;
- OBSZ által őrzött objektumok ismerete;
- OBSZ tevékenységi körébe tartozó feladatok fokozott felügyelete és ellenőrzése;
- az OBSZ-t érintő rendkívüli események során jelentési kötelezettség teljesítése;
- az alárendeltségébe tartozók munkaruha ellátottságának figyelemmel kísérése, pótlásának igénylése;
- az OBSZ tevékenységéhez kapcsolódó eszközök, felszerelések és berendezések beszerzési eljárásainak kezdeményezése, árajánlatok bekérése;
- egyes objektumok gondnoksági feladatainak (takarító személyzet irányítása, karbantartási igények leadása) ellátása;
- alárendeltségébe tartozó objektum karbantartási igényeinek leadása;
- a szervezet székházában rendezvénybiztosítási feladatok ellátása;
- az OBSZ tevékenységével kapcsolatos adatszolgáltatások, kimutatások és jelentések elkészítése;
- napi kapcsolattartás a szakterületet érintő szerződéses partnerekkel;
- részvétel az éves beruházási és felújítási terv elkészítésében;
- közreműködés az éves leltározási feladatok végrehajtásában.
Alkalmazási feltételek:
- Magyar állampolgárság;
- Cselekvőképesség;
- Büntetlen előélet;
- Állandó belföldi lakóhely;
- Felsőfokú iskolai végzettség;
- „B” kategóriás vezetői engedély;
- Államilag elismert nyelvvizsga;
- Egészségi, pszichikai, fizikai alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
- Hozzájárulás kifogástalan életvitel ellenőrzés lefolytatásához.
A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:
- legalább 2 év szakmai tapasztalat vagyonvédelmi, objektumbiztonsági területen;
- rendvédelmi végzettség;
- MS Office programok (Word, Excel) felhasználói szintű ismerete;
- jó problémamegoldó képesség;
- jó kommunikációs készség;
- analitikus, strukturált gondolkodásmód.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes fényképes szakmai önéletrajz;
- Motivációs levél;
- A pályázó által hivatkozott okiratok másolatai;
- Nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- Nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a jelentkezések elbírálását és a felvételi eljárást követően betölthető.
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2025. január 31.
A jelentkezés benyújtásának módja:
A felvétellel kapcsolatos további információt Kővári Attila tű. őrnagy, osztályvezető nyújt az Nggvyn.Xbinev@xngirq.tbi.uhe-mail címen.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik.
A jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségi, pszichikai, fizikai alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján.
A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.