Jogtanácsos (Hivatal)

Jogtanácsos (Hivatal)
Közzététel: 2024-11-19 Jelentkezési határidő: 2025-01-20 Szolgálati hely: BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) központi épülete, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Álláshirdetés a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Gazdasági Ellátó Központ (BM OKF GEK) Hivatal jogtanácsos munkakör betöltésére.

Foglalkoztatás:

A munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (a továbbiakban: Mt.) alapján.

Foglalkoztatási jogviszony időtartama:

Határozatlan idejű.

Munkaidőrend:

Teljes munkaidő (hivatali munkarendben).

Jogállás, illetmény és juttatások:

Az Mt. rendelkezései az irányadók. A munkabéren felül minden munkavállaló évi bruttó 200 000.- Ft béren kívüli cafetéria juttatásban részesül. 

Ellátandó feladatok: 

  • Az Igazgatóság jogi képviseletének ellátása peres és nem peres eljárásokban.
  • Az Igazgatóság tevékenységét érintő szerződések, együttműködési megállapodások, belső normák előkészítése, egyeztetése, jogi megfelelősségének igazolása.
  • Jogi tanácsadás, közreműködés jogszabályok és belső szabályzatok előkészítésében, jogi állásfoglalások készítése.
  • Végrehajtási és adósságrendezési eljárásokkal kapcsolatos ügyintézés.
  • Az Igazgatóság jogi feladataiban történő proaktív közreműködés, a rábízott ügyek önálló ügyintézése, elsősorban általános és gazdasági jogi területen.

Az alkalmazás feltételei:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet; 
  • felsőfokú végzettség (jogi egyetem),
  • jogi szakvizsga,
  • MS Office programok (Word, Excel) felhasználói szintű ismerete,
  • erkölcsi bizonyítvány,
  • egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,
  • kiváló kommunikációs készség és alkalmazkodóképesség,
  • megbízhatóság,
  • rugalmasság,
  • gyakorlatiasság,
  • gyors, precíz, önálló munkavégzés.

A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:

  • költségvetési szervnél szerzett tapasztalat,
  • peres tapasztalat,
  • az ellátandó feladatok körében szerzett gyakorlat,
  • precíz, alapos, megbízható személyiség,
  • csapatmunka, terhelhetőség,
  • jó problémamegoldó képesség,
  • jó kommunikációs készség.

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél,
  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata,
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik,
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2024. december 20.

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton trx.uvingny@xngirq.tbi.uhe-mail címen keresztül. 

A felvétellel kapcsolatosan további információt dr. Sipos-Bencze Nóra tű. alezredes, hivatalvezető nyújt, a aben.fvcbf@xngirq.tbi.uh e-mail címen.

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint (amennyiben a jelentkező jelenleg nem rendvédelmi szerv személyi állományának a tagja) a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.

A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre. 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a https://gek.katasztrofavedelem.hu/ honlapon szerezhet.

Széchenyi 2020 Kohéziós Alap