Foglalkoztatás:
A munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (a továbbiakban: Mt.) alapján.
Foglalkoztatási jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű.
Munkaidőrend:
Teljes munkaidő (hivatali munkarendben).
Jogállás, illetmény és juttatások:
Az Mt. rendelkezései az irányadók. A munkabéren felül minden munkavállaló évi bruttó 200 000.- Ft béren kívüli cafetéria juttatásban részesül.
Ellátandó feladatok:
- Az Igazgatóság jogi képviseletének ellátása peres és nem peres eljárásokban.
- Az Igazgatóság tevékenységét érintő szerződések, együttműködési megállapodások, belső normák előkészítése, egyeztetése, jogi megfelelősségének igazolása.
- Jogi tanácsadás, közreműködés jogszabályok és belső szabályzatok előkészítésében, jogi állásfoglalások készítése.
- Végrehajtási és adósságrendezési eljárásokkal kapcsolatos ügyintézés.
- Az Igazgatóság jogi feladataiban történő proaktív közreműködés, a rábízott ügyek önálló ügyintézése, elsősorban általános és gazdasági jogi területen.
Az alkalmazás feltételei:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
- felsőfokú végzettség (jogi egyetem),
- jogi szakvizsga,
- MS Office programok (Word, Excel) felhasználói szintű ismerete,
- erkölcsi bizonyítvány,
- egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,
- kiváló kommunikációs készség és alkalmazkodóképesség,
- megbízhatóság,
- rugalmasság,
- gyakorlatiasság,
- gyors, precíz, önálló munkavégzés.
A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:
- költségvetési szervnél szerzett tapasztalat,
- peres tapasztalat,
- az ellátandó feladatok körében szerzett gyakorlat,
- precíz, alapos, megbízható személyiség,
- csapatmunka, terhelhetőség,
- jó problémamegoldó képesség,
- jó kommunikációs készség.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél,
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata,
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik,
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2024. december 20.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton trx.uvingny@xngirq.tbi.uhe-mail címen keresztül.
A felvétellel kapcsolatosan további információt dr. Sipos-Bencze Nóra tű. alezredes, hivatalvezető nyújt, a aben.fvcbf@xngirq.tbi.uh e-mail címen.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint (amennyiben a jelentkező jelenleg nem rendvédelmi szerv személyi állományának a tagja) a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.
A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a https://gek.katasztrofavedelem.hu/ honlapon szerezhet.