Raktáros (Logisztikai Osztály)

Raktáros (Logisztikai Osztály)
Közzététel: 2024-09-05 Jelentkezési határidő: 2024-12-31 Szolgálati hely: BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Gazdasági Ellátó Központ, Központi Raktárbázis épülete, 1174 Budapest, Ferihegyi út 264.
Álláshirdetés a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Gazdasági Ellátó Központ (BM OKF GEK) Raktározási Alosztály raktáros munkakör betöltésére.

Foglalkoztatás:

A munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (a továbbiakban: Mt.) alapján.

Foglalkoztatási jogviszony időtartama:

Határozatlan idejű

Munkaidőrend:

Teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

Jogállás, illetmény és juttatások:

Az Mt. rendelkezései az irányadók. A munkabéren felül minden munkavállaló évi bruttó 200 000.- Ft béren kívüli cafetéria juttatásban részesül. 

Ellátandó feladatok: 

  • a hatáskörébe rendelt raktár napi operatív feladatainak tervezése, szervezése és ellenőrzése;
  • a raktári anyagmozgások (rakodás, komissiózás, anyagátvétel, anyagkiadás) koordinálása;
  • a raktározási folyamatokkal  kapcsolatos nyilvántartások, kimutatások készítése, naprakész vezetése;
  • készletgazdálkodási számítógépes program kezelése;
  • raktári anyagok kezelése, koordinálása, minimum készletek figyelemmel kísérése, javaslattétel selejtezésre.

Az alkalmazás feltételei:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • középfokú iskolai végzettség;
  • MS Office programok (Word, Excel) felhasználói szintű ismerete;
  • „B” kategóriájú vezetői engedély;
  • raktári anyagmozgató gépre (targonca) érvényes gépkezelői jogosítvány,
  • önálló munkavégzés;
  • egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés.

A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:

  • szakirányú végzettség;
  • az ellátandó feladatok körében szerzett gyakorlat;
  •  „C” kategóriájú vezetői engedély;
  • az ellátandó feladatok körében szerzett gyakorlat;
  • precíz, alapos, megbízható személyiség;
  • csapatmunka, terhelhetőség;
  • jó problémamegoldó képesség.

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2024. december 31. 

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton fvaxnar.mvgn@xngirq.tbi.uhe-mail címen keresztül. 

A felvétellel kapcsolatosan további információt Simon Máté tű. alezredes, mb. igazgatóhelyettes nyújt, a zngr.fvzba@xngirq.tbi.uh e-mail címen.

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint (amennyiben a jelentkező jelenleg nem rendvédelmi szerv személyi állományának a tagja) a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.

A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre. 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a https://gek.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.

Széchenyi 2020 Kohéziós Alap