Foglalkoztatás:
A munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (a továbbiakban: Mt.) alapján.
Foglalkoztatási jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű
Munkaidőrend:
Teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
Jogállás, illetmény és juttatások:
Az Mt. rendelkezései az irányadók. A munkabéren felül minden munkavállaló évi bruttó 200 000.- Ft béren kívüli cafetéria juttatásban részesül.
Ellátandó feladatok:
- a hatáskörébe rendelt raktár napi operatív feladatainak tervezése, szervezése és ellenőrzése;
- a raktári anyagmozgások (rakodás, komissiózás, anyagátvétel, anyagkiadás) koordinálása;
- a raktározási folyamatokkal kapcsolatos nyilvántartások, kimutatások készítése, naprakész vezetése;
- készletgazdálkodási számítógépes program kezelése;
- raktári anyagok kezelése, koordinálása, minimum készletek figyelemmel kísérése, javaslattétel selejtezésre.
Az alkalmazás feltételei:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
- középfokú iskolai végzettség;
- MS Office programok (Word, Excel) felhasználói szintű ismerete;
- „B” kategóriájú vezetői engedély;
- raktári anyagmozgató gépre (targonca) érvényes gépkezelői jogosítvány,
- önálló munkavégzés;
- egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés.
A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:
- szakirányú végzettség;
- az ellátandó feladatok körében szerzett gyakorlat;
- „C” kategóriájú vezetői engedély;
- az ellátandó feladatok körében szerzett gyakorlat;
- precíz, alapos, megbízható személyiség;
- csapatmunka, terhelhetőség;
- jó problémamegoldó képesség.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2024. december 31.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton fvaxnar.mvgn@xngirq.tbi.uhe-mail címen keresztül.
A felvétellel kapcsolatosan további információt Simon Máté tű. alezredes, mb. igazgatóhelyettes nyújt, a zngr.fvzba@xngirq.tbi.uh e-mail címen.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint (amennyiben a jelentkező jelenleg nem rendvédelmi szerv személyi állományának a tagja) a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.
A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a https://gek.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.