Foglalkoztatás:
A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban, előadói munkakörben.
Foglalkoztatási jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő (hivatali munkarendben).
A munkavégzés helye:
BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) központi épülete,
1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a Hszt. 12. mellékletben meghatározott középfokú munkaköri osztály „A” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra. A munkabéren felül minden munkavállaló évi bruttó 200 000.- Ft béren kívüli cafetéria juttatásban részesül.
Ellátandó feladatok:
- beérkező szállítói számlák ellenőrzése, iktatása;
- havi munkába járási költségtérítések elszámolása;
- pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátása;
- részvétel az adatszolgáltatások elkészítésében;
- kapcsolattartás a szállítókkal.
A jelentkezés feltétele:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
- középfokú végzettség;
- MS Office programok (Word, Excel) felhasználói szintű ismerete;
- egészségügyi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
- csapatmunka, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség, önálló munkavégzés.
A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:
- hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat;
- szakirányú végzettség;
- Forrás.NET rendszer ismerete
- az ellátandó feladatok körében szerzett gyakorlat;
- rendszerszemlélet.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz;
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítvány/ok másolata;
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2024. december 31.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton a tnoevryyn.sbetnpf@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül. A felvétellel kapcsolatosan további információt Forgács Gabriella tű. alezredes, osztályvezető nyújt, a tnoevryyn.sbetnpf@xngirq.tbi.uh e-mail címen.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezők személyes meghallgatáson vesznek részt. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.