Előadó (Költségvetési Osztály)

Előadó (Költségvetési Osztály)
Közzététel: 2024-09-05 Jelentkezési határidő: 2024-12-31 Szolgálati hely: 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Álláshirdetés a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Gazdasági Ellátó Központ (BM OKF GEK) Gazdasági Igazgató-helyettesi Szervezet Költségvetési Osztály előadó munkakör betöltésére.

Foglalkoztatás:

A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban, előadói munkakörben.

Foglalkoztatási jogviszony időtartama:

Határozatlan idejű

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő (hivatali munkarendben).

A munkavégzés helye:

BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) központi épülete,

1149 Budapest, Mogyoródi út 43.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a Hszt. 12. mellékletben meghatározott középfokú munkaköri osztály „A” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra. A munkabéren felül minden munkavállaló évi bruttó 200 000.- Ft béren kívüli cafetéria juttatásban részesül.

Ellátandó feladatok: 

  • beérkező szállítói számlák ellenőrzése, iktatása;
  • havi munkába járási költségtérítések elszámolása;
  • pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátása;
  • részvétel az adatszolgáltatások elkészítésében;
  • kapcsolattartás a szállítókkal.

A jelentkezés feltétele:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • középfokú végzettség;
  • MS Office programok (Word, Excel) felhasználói szintű ismerete;
  • egészségügyi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
  • csapatmunka, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség, önálló munkavégzés.

A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:

  • hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • szakirányú végzettség;
  • Forrás.NET rendszer ismerete
  • az ellátandó feladatok körében szerzett gyakorlat;
  • rendszerszemlélet.

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz;
  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítvány/ok másolata;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2024. december 31. 

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton a tnoevryyn.sbetnpf@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül. A felvétellel kapcsolatosan további információt Forgács Gabriella tű. alezredes, osztályvezető nyújt, a tnoevryyn.sbetnpf@xngirq.tbi.uh e-mail címen.

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezők személyes meghallgatáson vesznek részt. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre. 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.

Széchenyi 2020 Kohéziós Alap