Betöltendő állás jogviszonya:
A munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (a továbbiakban: Mt.) alapján.
Foglalkoztatás időtartama, munkarendje:
Határozatlan idejű, teljes munkaidő (heti 40 óra)
Munkavégzés helye:
BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF), 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Jogállás, illetmény és juttatások:
Az Mt. rendelkezései az irányadók. A munkabéren felül minden munkavállaló évi bruttó 200 000.- Ft cafetéria juttatásban részesül.
Ellátandó feladatok:
A költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII.31.) Kormányrendelet 21. §-ában foglaltak alapján belső ellenőrzési feladatok ellátása.
Az alkalmazás feltételei:
- cselekvőképesség;
- magyar állampolgárság;
- erkölcsi bizonyítvány;
- vagyonnyilatkozattételi eljárás lefolytatása;
- nemzetbiztonsági ellenőrzés;
- egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
- állandó belföldi lakóhely;
- a 22/2019. (XII. 23.) PM rendeletben meghatározott felsőfokú szakirányú végzettség;
- a 2011. évi CXCV. törvény 70. § (4) bekezdésében meghatározott engedéllyel való rendelkezés, vagy beadott kérelem igazolása;
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
- szabálykövetés, fegyelmezettség;
- rendszerszemlélet;
- logikus gondolkodás;
- elemzőképesség;
- precizitás;
- önálló munkavégzés, egyben csapatmunkára való képesség;
- terhelhetőség;
- jó problémamegoldó képesség;
- jó kommunikációs készség (írásban és szóban).
A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:
- belső ellenőrzési tevékenységben, vagy államháztartási, költségvetési, pénzügyi, számviteli területen szerzett szakmai tapasztalat;
- ÁBPE I-II. tanfolyamok elvégzésének igazolása.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások
- fényképes szakmai önéletrajz;
- motivációs levél;
- végzettséget és szakképzettséget igazoló okiratok másolata;
- hozzájáruló nyilatkozat a jelentkező által benyújtott pályázati anyagba való betekintésről, valamint az abban foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. március 31.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. április 15.
Állás betöltésének legkorábbi időpontja: 2025. május 01.
A jelentkezés benyújtásának módja:
A benyújtandó iratokat kizárólag elektronikus úton a zbavxn.xbpfvx@xngirq.tbi.uh e-mail címre kell megküldeni. Az álláshirdetéssel kapcsolatosan további információt nyújt: Kocsik Mónika tű. alezredes, ellenőrzési szolgálatvezető.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatnia a végzettséget igazoló okiratokat, valamint (amennyiben a jelentkező jelenleg nem rendvédelmi szerv személyi állományának a tagja) a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.gek.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.