Revizor

Revizor
Közzététel: 2025-02-21 Jelentkezési határidő: 2025-03-31 Szolgálati hely: BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) központi épülete, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Álláshirdetés a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Gazdasági Ellátó Központ (BM OKF GEK) Ellenőrzési Szolgálat revizor munkakör betöltésére.

Betöltendő állás jogviszonya:

A munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (a továbbiakban: Mt.) alapján.

Foglalkoztatás időtartama, munkarendje:

Határozatlan idejű, teljes munkaidő (heti 40 óra)

Munkavégzés helye:

BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF), 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.

Jogállás, illetmény és juttatások:

Az Mt. rendelkezései az irányadók. A munkabéren felül minden munkavállaló évi bruttó 200 000.- Ft cafetéria juttatásban részesül. 

Ellátandó feladatok: 

A költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII.31.) Kormányrendelet 21. §-ában foglaltak alapján belső ellenőrzési feladatok ellátása.

Az alkalmazás feltételei:

  • cselekvőképesség;
  • magyar állampolgárság;
  • erkölcsi bizonyítvány;
  • vagyonnyilatkozattételi eljárás lefolytatása;
  • nemzetbiztonsági ellenőrzés;
  • egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
  • állandó belföldi lakóhely;
  • a 22/2019. (XII. 23.) PM rendeletben meghatározott felsőfokú szakirányú végzettség; 
  • a 2011. évi CXCV. törvény 70. § (4) bekezdésében meghatározott engedéllyel való rendelkezés, vagy beadott kérelem igazolása;
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
  • szabálykövetés, fegyelmezettség;
  • rendszerszemlélet;
  • logikus gondolkodás;
  • elemzőképesség;
  • precizitás;
  • önálló munkavégzés, egyben csapatmunkára való képesség;
  • terhelhetőség;
  • jó problémamegoldó képesség;
  • jó kommunikációs készség (írásban és szóban).

A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:

  • belső ellenőrzési tevékenységben, vagy államháztartási, költségvetési, pénzügyi, számviteli területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • ÁBPE I-II. tanfolyamok elvégzésének igazolása.

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások

  • fényképes szakmai önéletrajz;
  • motivációs levél;
  • végzettséget és szakképzettséget igazoló okiratok másolata;
  • hozzájáruló nyilatkozat a jelentkező által benyújtott pályázati anyagba való betekintésről, valamint az abban foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. március 31.

A pályázat elbírálásának határideje: 2025. április 15.

Állás betöltésének legkorábbi időpontja: 2025. május 01.

A jelentkezés benyújtásának módja: 

A benyújtandó iratokat kizárólag elektronikus úton a zbavxn.xbpfvx@xngirq.tbi.uh e-mail címre kell megküldeni. Az álláshirdetéssel kapcsolatosan további információt nyújt: Kocsik Mónika tű. alezredes, ellenőrzési szolgálatvezető.

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatnia a végzettséget igazoló okiratokat, valamint (amennyiben a jelentkező jelenleg nem rendvédelmi szerv személyi állományának a tagja) a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre. 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.gek.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.

Széchenyi 2020 Kohéziós Alap