Szakügyintéző (Beszerzési Osztály)

Szakügyintéző (Beszerzési Osztály)
Közzététel: 2023-04-24 Jelentkezési határidő: 2024-12-31 Szolgálati hely: BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) központi épülete, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Álláshirdetés a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Gazdasági Ellátó Központ (BM OKF GEK) Beszerzési Osztály szakügyintéző munkakör betöltésére.

Foglalkoztatás:

A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban, szakügyintéző munkakörben.

Foglalkoztatási jogviszony időtartama:

Határozatlan idejű.

Munkaidőrend:

Teljes munkaidő (hivatali munkarendben).

A munkavégzés helye:

BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) központi épülete,

1149 Budapest, Mogyoródi út 43.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a Hszt. 12. mellékletben meghatározott felsőfokú munkaköri osztály „D” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra. A munkabéren felül minden munkavállaló évi bruttó 200 000.- Ft béren kívüli cafetéria juttatásban részesül.

Ellátandó feladatok: 

  • beszerzések előkészítése, lebonyolítása;
  • beszerzésekkel kapcsolatos bejelentések;
  • kapcsolattartás más szakterületekkel.

Az alkalmazás feltételei:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • gazdasági és/vagy jogi felsőfokú végzettség;
  • MS Office programok (Word, Excel) felhasználói szintű ismerete;
  • önálló munkavégzés;
  • egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés.

A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:

  • szakirányú felsőfokú végzettség;
  • az ellátandó feladatok körében szerzett gyakorlat;
  • precíz, alapos, megbízható személyiség;
  • rendszerszemlélet;
  • csapatmunka, terhelhetőség;
  • jó problémamegoldó képesség. 
  • jó kommunikációs készség.

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2024. december 31. 

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton erangn.ubeinguar@xngirq.tbi.uhe-mail címen keresztül. 

A felvétellel kapcsolatosan további információt Horváthné Jakab Renáta tű. alezredes, gazdasági igazgatóhelyettes nyújt, fenti e-mail címen.

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint (amennyiben a jelentkező jelenleg nem rendvédelmi szerv személyi állományának a tagja) a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.

A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre. 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.

Széchenyi 2020 Kohéziós Alap